Rabu, 26 Januari 2011

Bufday yong ke-21...

nok ke x boh.....
acap x berkisar2 dalam kepala ,,,ahhhh..cuba..cuba...

asalam kak nani......
saya dari TGanu...selalu baca blog k.nani....
wsalam,oh ya ke?(jawab k.nani)

lgi ..lgi..dan lg.....(bla..bla.blabla..bla...)

ooo nk tmpah kek......boleh..
kek mne satu tu....?

mcm ni k.nani....kalu saya tmpah boleh tak k.nani tolong hantarkan..?
ohh,kat mne 2?
UKM......

SERDANG ,ekk...?
tak UKM ,Bangi....
ehh...salah....sory...
jauh 2,
biasa kat KL je k.nani boleh hantarkan..melalui suami k.nani yang kerja kat sana...!!

kalau kat Seremban?

itu pun satu jam......,hah macam mna...

pblem lah cmne.....
nk buat cmne aa.....?

heloo line x clear lah....
col balik ya....

ok..ok...saya col balik.....


ahhhh...cmne aaaa...?


(COL SAL PLOK)..........JENG..jeng..jengjeng...(nada nok belahssss..hahaha)

asalam...SAL..,
Wsalam, pHAL...! (cece cehhhh.......)-x tkut lah......
awk kat mne?
area BANGI.......
pergi kat UKM td kat DIRA(anok sedara aku),tapi YONG(bufday gurl aku ni..) tak ada tadi dia pegi meeting.....

hohhh,itu memang aku tahu EIFA a.k.a. YONG sibuk kerana dilantik sebagai Pengarah Pameran untuk."malam apresiasi"....bulan Mac 2011 nanti untuk KOLEJ DATO' ONN......

(lagi sesi nok belahs org ganu kte )

Sa, nk buat cmne a klu saya nk rasa kek yang kak nani rostam buat 2...?

ummm,,,, jawab Sa,,macam ni lah,...
awak buatlah tempahan nanti saya suroh pembantu Abang Mat pergi ambil...

fuhh...lega....







....FIKIR PULA ......nak tak nak....tapi dah ada lampu hijau dari Sal...ni...


abis kat sini lg....


selepas maghrib.....
bersiap kami sekeluarga  nak keluar beli keperluan harian kat MYDIN MALL K,TRG....












dalam asyik2 belek barang,teringat besok bday K.Yong....,teringat semula kat KEK
IDAMAN hati buatan Kak Nani Rostam...

bila lagi kalau tak hari ni...?


ok...sms kak nani semula lah...(dalam MYDIN MALL)


di bawah pic yang ku snap dari handphone aku....




rentetan-2nye....







 confirm RM267....
 nk pergi ambik mintalah alamat rumah Kak Nani Rostam,ada diberikan tapi x siarkan kat sinilah, senang Mushadiq carikan masa pergi ambik...
 Dengar khabar mushadiq pun berminat nak tempah...siap tanyakan no.talipon...
selepas bersua dengan Kak Nani,....tapi aku tak tahu cerita selanjutnya....


 farah ambik pic ni  sebaik sje selesai bank-in duit....dah hampir pukul 11.00 malam....
 pagi besok k.nani sms,sroh mms sekali lagi slip bank kerana pic tak berapa jelas ...
 JELAS.TQ...,
 Menyusahkan KAK NANI lah ni..heheh....
lepas 2 boleh arahkan kak nani lagi...


lebih kurang dalam pukul 5.00 petang gitu........ OK, selamat samPAI suDAH.....Tq. kepada Mushadiq pembantu Datuk Mohmad Salleh dan Datin Salasiah,yang turut menjayakan rancanganku ini.

Sempat lagi  Kak Nani suruh anak beliau catatkan kata2 motivasi ini untuk K.Yong....











Akhir kata, "sedap Kek  ni mok,lain dari yang lainlah...t.kasih ".....




Versi 'Kek Red Velvet' Kak Nani....tunggu next n3...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan